• 187η ημέρα καραντίνας
  • Κρούσματα: 2.710 | Θάνατοι: 151 | ( Ενημ.: 10/05/2020 )

Στην σελίδα μας θα βρείτε ιδέες για να περάσετε δημιουργικά και ευχάριστα την μέρα σας όσο βρισκόμαστε σε καραντίνα

Εαν είστε από τους τύπους που προτιμούν την πρωινή γυμναστική, τότε διαβάστε παρακάτω τα οφέλη που μπορείτε να αποκομίσετε από την αερόβια άσκηση και τα βάρη το πρωί.

 

Ορμονική ισορροπία
Ο βιορυθμός μας εξαρτάται κατά κύριο λόγο από τις ορμόνες. Αν έχεις στο σύστημα σου ορμόνες που σε θέλουν να κοιμάσαι οι πιθανότητες να πας στο γυμναστήριο και να πετύχεις ρεκόρ στα καθίσματα είναι ελάχιστες. Αυτός είναι και ο λόγος που κάποιες φορές ενώ θες να κοιμηθείς και να ξεκουραστείς μέσα στη μέρα δε μπορείς γιατί ο οργανισμός σου εκείνη την ώρα έχει συνηθίσει να είναι ξύπνιος και να κάνει κάποια εργασία. Στο σώμα μας δεν αρέσει να αλλάζουμε το πρόγραμμα μας.
Στόχοι
Όσο δουλεύεις για να πετύχεις τους στόχους σου πρέπει πάντα να έχεις στο μυαλό σου κάποιους βασικούς κανόνες. Είναι δελεαστικό να «ξεχάσεις» κάποια πράγματα όταν τα πράγματα δεν είναι βολικά αλλά εσύ και πάλι θα υποφέρεις αν χάσεις ένα δυο μυϊκά κιλά που με κόπο έχτισες.
  • Διατήρησε τους μυς που έχεις
  • Μείνε εφοδιασμένος και να παίρνεις τα μέγιστα από τις προπονήσεις σου
  • Συντονίσου με τον βιορυθμό σου

 

Πρωινό Αερόβιο
Ας πούμε ότι αποφασίζετε να κάνετε αερόβιο το πρωί για να χάσετε το περιττό λίπος και να δείχνει ωραίο το σώμα σας στην παραλία το καλοκαίρι. Η πρωινή προπόνηση είναι και ο καλύτερος τρόπος να πετύχετε τον στόχο σας. Καθώς δεν έχετε φάει μεγάλο γεύμα για αρκετές ώρες υπάρχουν ελάχιστοι υδατάνθρακες στο σώμα σας που μπορούν να χρησιμοποιηθούν ως πηγή ενέργειας. Τα άσχημα νέα είναι ότι ο οργανισμός μας είναι προγραμματισμένος να χρησιμοποιεί και μυς μαζί με το λίπος πράγμα που είναι αντίθετο στον πρώτο κανόνα που αναφέραμε παραπάνω.
Πρωινή προπόνηση με βάρη
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να φάτε κάτι πλούσιο σε υδατάνθρακες και πρωτεΐνη. Βρόμη, ασπράδια αυγών, ένα φρούτο, ένα ποτήρι χυμός και λίγο γάλα είναι το καλύτερο πρωινό που μπορείτε να φάτε. Δώστε στον οργανισμό σας τουλάχιστον μία ώρα να χωνέψει το φαγητό που καταναλώσατε καθώς δε θέλετε να πάτε στη προπόνηση με γεμάτο στομάχι.
Αυτό που είναι κοινό για το αερόβιο και τα βάρη είναι ότι χρειάζονται υδατάνθρακα αμέσως μετά την προπόνηση.
Share this

Πηγή:
sigmalive.com
Settings