• 190η ημέρα καραντίνας
  • Κρούσματα: 2.710 | Θάνατοι: 151 | ( Ενημ.: 10/05/2020 )

Στην σελίδα μας θα βρείτε ιδέες για να περάσετε δημιουργικά και ευχάριστα την μέρα σας όσο βρισκόμαστε σε καραντίνα

Παιχνίδια στο σπίτι που ενισχύουν τις δεξιότητες!!!. Όταν τα χρήματα λιγοστεύουν η εφευρετικότητα και η φαντασία πρέπει να περισσεύει!

Σας προτείνω κάποιες ακόμη ιδέες για παιχνίδια που στήνονται γρήγορα, απλά, με οικονομικά υλικά και ενισχύουν τις δεξιότητες λειτουργικής αλληλεπίδρασης και επικοινωνίας.

 Ας φορέσουμε μάσκες

 

Στόχοι

  • Ενισχύεται η προσοχή στις εκφράσεις του προσώπου
  • Ενισχύεται η βλεμματική επαφή

Σενάριο παιχνιδιού
Χρησιμοποιείτε διάφορες μάσκες που αρέσουν στο παιδί. Η μαμά/ ο μπαμπάς κάθεται απέναντι στο παιδί σε θέση πρόσωπο με πρόσωπο. Αφού καλύψει το πρόσωπό του με μία μάσκα μιλάει με θεατρικό τρόπο αλλοιώνοντας τη φωνή του. Στη συνέχεια πιάνει την επόμενη μάσκα και ακολουθεί την ίδια διαδικασία. Κάθε φορά που αποκαλύπτει το πρόσωπό του, το παιδί εκφράζει την έκπληξή του και εστιάζει το ενδιαφέρον του στο πρόσωπο και τα μάτια. Η μαμά/ο μπαμπάς ενθαρρύνει το παιδί να εμπλακεί στη διαδικασία, βάζοντας πρώτα ο ίδιος μια μάσκα και στη συνέχεια ενθαρρύνοντας το παιδί να κάνει το ίδιο.

Παραλλαγές
Διαφοροποίηση υλικού (καπέλα, μπογιές με τις οποίες να βάφουμε στο πρόσωπό μας διάφορα σχέδια, γυαλιά, μουστάκια,περούκες κ.α. ).

 

  Ας φουσκώσουμε μπαλόνια!

 

Στόχοι

  • Ανάπτυξη της προσοχής του παιδιού στο άλλο πρόσωπο
  • Ενίσχυση της αυθόρμητης βλεμματικής επαφής
  • Ανταλλαγή συναισθημάτων ενθουσιασμού, χαράς

Σενάριο παιχνιδιού
Καθόμαστε πολύ κοντά στο παιδί σε θέση πρόσωπο με πρόσωπο.
Α) Φουσκώνετε το μπαλόνι και πλησιάζετε το πρόσωπο του παιδιού. Στη συνέχεια αφήνετε τον αέρα από το μπαλόνι να γαργαλήσει ελαφρώς το λαιμό του παιδιού. Ακολουθεί η ίδια διαδικασία καθώς το παιδί αναμένει την επανάληψη.
Αν το παιδί δεν αντιδράσει πιάνετε το χέρι του παιδιού και το κατευθύνετε στο μπαλόνι. Κάνετε αρκετές επαναλήψεις και προσπαθείτε να προκαλέσετε την προσοχή του παιδιού, πλησιάζοντας το μπαλόνι πολύ κοντά στο πρόσωπό του.
Β) Σε επόμενες επαναλήψεις, και αν το παιδί δεν τρομάζει από τους ήχους του μπαλονιού, μπορείτε να προκαλέσετε διαφορετικούς ήχους με το μπαλόνι. Αν το παιδί αγγίξει το μπαλόνι, μπορείτε να συνεχίσετε τον ήχο όσο κρατάει το άγγιγμα. Σταματάτε όταν το χεράκι του απομακρυνθεί.
Γ) Μία άλλη άσκηση είναι να μετράτε δυνατά 1-2-3 και να αφήνετε το φουσκωμένο μπαλόνι να φεύγει στο χώρο. Το παιδί μπορεί να πάει να φέρει το μπαλόνι και να επαναλάβετε τη δραστηριότητα αρκετές φορές προκαλώντας το παιδί να σας κοιτάξει αυθόρμητα με παύσεις μετά το μέτρημα (δηλ. 1-2-3/ παύση/ το παιδί περιμένει να αφήσετε το μπαλόνι/ σας κοιτά στιγμιαία και το αφήνετε).

 

Διαβάστε Περισσότερα Εδώ
Share this

Πηγή:
ikidcenters.com
Settings