• 190η ημέρα καραντίνας
  • Κρούσματα: 2.710 | Θάνατοι: 151 | ( Ενημ.: 10/05/2020 )

Στην σελίδα μας θα βρείτε ιδέες για να περάσετε δημιουργικά και ευχάριστα την μέρα σας όσο βρισκόμαστε σε καραντίνα

Δεν μπορείς να θυμηθείς την τελευταία φορά που γύμνασες ολόκληρο το σώμα σου αλλά πιο συγκεκριμένα τους κοιλιακούς σου;
Μπορεί να σε τρομάζει η ιδέα και μόνο για ένα τέτοιο πρόγραμμα γυμναστικής, όμως οι pilates είναι ένας από τους τρόπους που μπορείς να το κάνεις πιο εύκολα. Οι pilates είναι πραγματικά ένα πρόγραμμα που απευθύνεται σε όλους ανεξαρτήτως επίπεδο εκγύμνασης γι΄αυτό μην φοβάστε να δοκιμάσετε. Υπάρχουν περισσότερες από 600 ασκήσεις-στάσεις pilates που δέχονται τροποποιήσεις και παραλλαγές για να ταιριάζουν απόλυτα στο επίπεδό σου.

Ακούγοντας pilates μπορεί να υποθέτει κανείς ότι χρειάζεται εγγραφή σε κάποιο studio ειδικό με όργανα ή ακόμα και ότι χρειάζονται ακριβά όργανα γυμναστικής, στην πραγματικότητα όμως το μόνο που χρειάζεσαι είναι ένα στρώμα γυμναστικής.

Αυτές οι 7 ασκήσεις πιλάτες που θα σας δείξουμε παρακάτω δεν απαιτούν καμία ιδιαίτερη κίνηση, είναι αρκετά απλές για να τις δοκιμάσει σχεδόν ο καθένας. Θα δεις ότι ολόκληρο το σώμα σου θα είναι σαν να κάνει strengthening και αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι πιλάτες είναι ένα πρόγραμμα που επικεντρώνεται σε όλο το σώμα και όχι απλά σε μεμονωμένα μέρη του σώματος.

Ακόμα και αν δεν έχεις γυμνάσει για καιρό τους κοιλιακούς σου, που είναι ο πυρήνας των ασκήσεων στις pilates, θα δεις ότι με μερικές προσαρμογές και παραλλαγές στις ασκήσεις, θα τα καταφέρεις μια χαρά. Για την ακρίβεια, οι pilates ίσως είναι ο καλύτερος τρόπος για να ξεκινήσει κάποιος την γυμναστική.

Πάμε λοιπόν να δούμε τις 7 ασκήσεις πιλάτες που θα σε βοηθήσουν να ξεκινήσεις σήμερα κιόλας την γυμναστική.

 

Διαβάστε περισσότερα
Share this

Πηγή:
emuscle.gr
Settings